Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje. Ilość towaru można również podać po średniku, np. DS-QR-008;5 doda 5 szt. towaru DS-QR-008.
Pompa paliwa Aeromotive A1000 Brushless Signature 1000HP Czarna

Pompa paliwa Aeromotive A1000 Brushless Signature 1000HP Czarna

Symbol
AM-11183
Seria
AM-11183
4 620,00 zł
brutto / szt.
Cena regularna / szt.
z
Możesz kupić także poprzez:
Produkt na zamówienie
Produkt na zamówienie
14 dni na łatwy zwrot
Ten produkt nie jest dostępny w sklepie stacjonarnym
Bezpieczne zakupy
Produkt wyprzedany
Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail o ponownej dostępności produktu.
Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Powyższe dane nie są używane do przesyłania newsletterów lub innych reklam. Włączając powiadomienie zgadzasz się jedynie na wysłanie jednorazowo informacji o ponownej dostępności tego produktu.

Jako lider rynku układów i podzespołów do dostarczania paliwa, firma Aeromotive wprowadza na rynek swoją pierwszą bezszczotkową serię pomp paliwowych. Ta sama pompa paliwa A1000, której świat zaufał i na której można polegać, teraz dostępna z najnowszą technologią bezszczotkowych silników. Zbudowany do 4.5 Bar ciągłego ciśnienia, wyposażony w naszą konstrukcję nośną z solidnego wałka obrotowego, która zmniejsza tarcie i poprawia wydajność.

  • Wydajność A1000, której oczekujesz i więcej
  • Kompatybilny z E85, zmniejsz maks. HP o 30%
  • Lżejsza niż tradycyjna pompa A1000.
  • Zredukowany pobór prądu przy wyższych ciśnieniach EFI.
  • Przedłużona żywotność w metanolu i etanolu.
  • Zintegrowany, zewnętrzny sterownik bezszczotkowy do czystej instalacji, chłodniejsze paliwo i większa niezawodność.
  • Ciszej niż tradycyjna pompa A1000.
  • Porty wejściowe i wyjściowe ORB-10.

Silniki bezszczotkowe wykorzystują czujniki do monitorowania kąta rotora, aby zapewnić szybsze i bardziej niezawodne przesuwanie faz, zwiększając wydajność momentu obrotowego i wydajność silnika. Zamiast obracania szczotek, w silniku bezszczotkowym magnesy obracają się wokół twornika, a sterownik silnika zarządza przesunięciem fazowym, aby utrzymać silnik pod obciążeniem (obciążenie jest związane z ciśnieniem w pompie paliwowej). Dzięki większemu momentowi obrotowemu na wat i wyższemu stosunkowi momentu obrotowego do masy, silniki bezszczotkowe wytwarzają mniejszy hałas i zapewniają wyższą niezawodność

Wtrysk paliwa:

do 1300 HP - wolnossący
do 1000 HP - doładowany

Silniki gaźnikowe:

do 1500 HP - wolnossący
do 1200 HP - doładowany

Przepływ EFI 440 l/hr. @ 3 Bar, 13.5 volts
Przepływ w instalacjach gaźnikowych 560 l/hr. @ 0,6 Bar, 13.5 volts

pixel