Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje. Ilość towaru można również podać po średniku, np. DS-QR-008;5 doda 5 szt. towaru DS-QR-008.
Podstawka Mocal z termostatem pod filtr z zestawem montażowym

Podstawka Mocal z termostatem pod filtr z zestawem montażowym

Marka
Symbol
RS-200
Seria
RS-200
790,00 zł
brutto / szt.
Cena regularna / szt.
z
Możesz kupić także poprzez:
Produkt na zamówienie
Produkt na zamówienie
14 dni na łatwy zwrot
Ten produkt nie jest dostępny w sklepie stacjonarnym
Bezpieczne zakupy
Produkt wyprzedany
Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail o ponownej dostępności produktu.
Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Powyższe dane nie są używane do przesyłania newsletterów lub innych reklam. Włączając powiadomienie zgadzasz się jedynie na wysłanie jednorazowo informacji o ponownej dostępności tego produktu.
Rodzaj gwintu

Podstawka Mocal pod filtr oleju umożliwiająca montaż dodatkowej chłodnicy oleju z przewodami i elementami mocującymi.


W skład zestawu wchodzą:
- podstawka pod filtr Mocal z wbudowanym termostatem (do wyboru 3 wersje gwintu w zależności od modelu samochodu - proszę zwrócić uwagę na listę poniżej)
- 2 przewody w stalowym oplocie zakończone z obu stron kolankami na gwint 1/2" BSP o długości 1 metra każdy
- 2 płaskie uniwersalne elementy montażowe do chłodnicy oleju
- zestaw śrub i nakrętek montażowych

Do zestawu należy dobrać jeszcze jedynie chłodnicę Mocal z gwintami wejściowymi 1/2" BSP o odpowiedniej wielkości.

Śruba M18 pasuje do:

  • Citroen:GS, GSX, GSA;
  • General Motors: wszystkie V6;
  • Opel:Corsa 1.3 od 09/1985 -> , 1.4, 1.6; 
    Kadett D 1.6, 1.8 GT/E;
    wszystkie wersje Kadetta E oraz Astry; 
    Ascona C do 08/1985 oprócz 1.3;
    Manta B 1.8;
    Rekord E1;
    wszystkie wersje Vectry oraz Calibry;
  • Saab:2.5 V6, 3.0 V6;

Śruba M20 pasuje do:

  • Citroen:AX, BX, CX, XM, Visa GTi;
  • Ford: wszystkie wersje Probe;
  • Honda:Accord/Prelude  1983 -> , wszystkie modele Civic od 11/1987 -> , wszystkie modele CRX 16v;
  • Isuzu:Trooper 1.6, 2.0;
  • Jeep: Cherokee, Wrangler (1987 -> 1990);
  • Lada:Niva 1.9 Diesel;
  • Mazda:wszystkie modele;
  • Mitsubishi:wszystkie modele;
  • Peugeot:309, 405, 505, 205 07/1987 -> , wszystkie wersje 205 GTI/Diesel;
  • Porsche:944, 928, 968;
  • Renault:wszystkie modele od 07/1984 -> ;
  • Subaru:silniki Boxer;
  • Volvo: 440/480;


Śruba 3/4" pasuje do:

  • Alfa Romeo:wszystkie modele i wersje oprócz wersji z połączeniem M20 
  • Audi:wszystkie modele
  • BMW:wszystkie modele z przykręcanym filtrem na śruby
  • Chrysler:wszystkie modele oprócz wersji 2.4 i Diesla
  • DAF:44, 55, 66
  • Daimler-Benz: wszystkie modele z przykręcanym filtrem na śruby
  • Fiat:wszystkie modele oprócz diesla i oprócz wersji z połączeniem M20 
  • Ford: wszystkie typy oprócz Probe 
  • Jeep:Cheeroke, Wrangler, 91-97
  • Lada:wszystkie typy oprócz Niva z silnikiem diesla
  • Lancia: wszystkie typy oprócz diesla, oprócz wersji z połączeniem M20 
  • Nissan:wszystkie typy oprócz diesla
  • Opel:Corsa 1.0 / 1.3, -8/85,
    Monza - wszystkie typy
    Kadett C - wszystkie typy
    Kadett D 1.0/1.2/1.3
    Ascona/Manta A/B, 400, except 1.8
    Ascona C 1.3, - 8/85
    Omega 2.3/3.0 Monza/Senator, wszystkie typy
    Rekord D/E, oprócz 1.8
    Commodore, wszystkie typy
  • Peugeot:205, -6/87, oprócz Diesel/GTI
    504/604 V6
  • Porshe:924, all 2.0 Turbo
  • Renault:wszystkie typy, -6/84
  • Rover:2500, 3000, 6/76-
  • Range Rover:77-
  • Saab:wszystkie typy 2.5 V6, 3.0 V6
  • Seat:wszystkie typy
  • Suzuki:wszystkie typy
  • Toyota:wszystkie typy
  • VW:wszystkie typy oprócz VR6, Transporter T2,T4
  • Volvo:wszystkie typy oprócz 440/480

 

pixel