Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje. Ilość towaru można również podać po średniku, np. DS-QR-008;5 doda 5 szt. towaru DS-QR-008.
Koło zamachowe do konwersji BMW M62 - BMW M57N HGU HGK - 240mm / 9.45"
Koło zamachowe do konwersji BMW M62 - BMW M57N HGU HGK - 240mm / 9.45"
Koło zamachowe do konwersji BMW M62 - BMW M57N HGU HGK - 240mm / 9.45"
Koło zamachowe do konwersji BMW M62 - BMW M57N HGU HGK - 240mm / 9.45"

Koło zamachowe do konwersji BMW M62 - BMW M57N HGU HGK - 240mm / 9.45"

Symbol
PMC-K0HGU-240-M62
Kod producenta
5903713081470
Seria
PMC-K0HGU-240-M62
2 500,00 zł
brutto / szt.
Cena regularna / szt.
z
Możesz kupić także poprzez:
Produkt dostępny w bardzo małej ilości
Produkt dostępny w bardzo małej ilości
14 dni na łatwy zwrot
Sprawdź, w którym sklepie obejrzysz i kupisz od ręki
Koło zamachowe do konwersji BMW M62 - BMW M57N HGU HGK - 240mm / 9.45"
Koło zamachowe do konwersji BMW M62 - BMW M57N HGU HGK - 240mm / 9.45"
Bezpieczne zakupy
Produkt wyprzedany
Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail o ponownej dostępności produktu.
Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Powyższe dane nie są używane do przesyłania newsletterów lub innych reklam. Włączając powiadomienie zgadzasz się jedynie na wysłanie jednorazowo informacji o ponownej dostępności tego produktu.

PMC Motorsport Customowe koło zamachowe 

BMW V8 M62 S62 - BMW M57N M57N2 GS6-53DZ HGU HGK - 240mm / 9.45"


 Aluminiowe customowe koło zamachowe zaprojektowane do połączenia silnika BMW V8 M62 S62 ze skrzynią biegów BMW.  

  • Zaprojektowane w środowisku CAD
  • w procsie producji zostały użyte tylko certyfikawane materiały
  • Obróbka CNC
  • Wymienna, żeliwna powierzchnia cierna
  • Koło zamachowe jest wyważone przed wysyłką

 

Pasujące silniki:

BMW V8 M62 M62B35

  • 1996–1998 BMW E39 535i
  • 1996–1998 BMW E38 735i/735iL

BMW V8 M62 M62TUB35

  • 1999–2001 BMW E38 735i/735iL
  • 1998–2003 BMW E39 535i 

BMW V8 M62 M62B44

  • 1996–1998 BMW E39 540i
  • 1996–1998 BMW E38 740i/740iL
  • 1997–1999 BMW E31 840Ci

BMW V8 M62 M62TUB44

  • 1998–2003 BMW E39 540i
  • 1999–2001 BMW E38 740i/740iL
  • 1999–2003 BMW X5 (E53) X5 4.4i
  • 2000–2004 Morgan Aero 8
  • 2002–2005 Range Rover

BMW V8 S62 S62B50

  • 1998–2003 BMW M5 (E39)
  • 2000–2003 BMW Z8
  • 1999–2006 Ascari KZ1
  • 2006 Ascari A10

Pasujące skrzynie biegów: 

  • BMW M57N2 23.00 7565213 ZF GS6-53DZ HGU (THGU) 6-biegów 1067 010 014 ZF 1067 401 116 1067401116 BMW OEM 23 00 7 571 420 / 23 00 7 560 725
    • BMW E90 325D 330D E90N 325D M57N2 E91 325D 330D E91N 325 M57N2 E92/e93 325D 330D M57N2
  • BMW M57N2 23.00 753 9000 ZF GS6-53DZ HGK (THGK) 6-biegów 1067 010 004 ZF 1067 401 116 1067401116
    • BMW E90 325D 330D E90N 325D M57N2 E91 325D 330D E91N 325 M57N2 E92/e93 325D 330D M57N2

 

Instrukcja montażu

  • Do połączenia silnika ze skrzynią biegów niezbędne jest zastosowanie adaptera. 
  • Należy użyć koła zamachowego / wieńca z wersji automatycznej
  • Koło zamachowe dokręcamy tym samym momentem co OE.
  • Łożysko oraz łapa sprzęgła pozostaje z posiadanej skrzyni biegów. Jeżeli posiadasz łożysko z dwoma pozycjami wysokości - użyj pozycji 28.5mm
  • Zastąp oryginalny trzpień kulisty customowym z zestawu. 

 

pixel